söndag 21 december 2008

Jul i tallrikshyllan

Nu är det inte långt kvar till dopparedagen. Jag hoppas ni har det bra, vart ni än befinner er och att julstämningen börjat infinna sig. Hos oss har förra årets girlang fått pryda tallrikshyllan. Ser ni mina två små fina Green gate muggar som har fått sin plats, så länge de inte fylls med några godsaker :)
X
X

X
Även när man pyntar en tallrikshylla, eller en bänk med stilleben ska/kan man tänka att alla 5 elementen bör vara representerade för att få ett så balanserat och harmoniskt intryck som möjligt. Kan någon se vilket element som fattas in min tallrikshylla?? Det blir guldstjärna ;) Ledtråd - elementet finns i dess direkta närhet ;)



X
Snart nytt år och nytt här på bloggen ;)
Julkramar från En inredoholic


X

9 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Kan det vara eld? I övrigt så är den jättefin!

Kram Lisa

Hem och Lycka sa...

Ja, elden har du ju direkt till höger där ja, jättefin lampett och tallrikshyllan kanonfin dekorerad!

kram

Hemmalycka sa...

Jättefin tallrikshylla, jag får snart min egen. Kram Åsa

Myownhome sa...

Tallrikshyllan var superfint dekorerad! :D
Hoppas du får en underbar jul!

Kram //Johanna

Anna Inreder sa...

eld eller metall!!!!
Jag har nästan samma girlang över vår kamin!!!
De är så fina!
En stor julkram Anna

Maria sa...

Härligt härligt! Så mysigt ni har det!!!

Radhusdrömmar sa...

Vad fint det ser ut på tallrikshyllan :-)

Ville bara kika in o önska en riktigt God Jul!!!

Kram
Johanna

Lilla huset på prärien sa...

Det är elden som fattas vad jag ser :) Den är så fin din hylla Jannice!

Önskar en riktigt God Jul!

Kram Jenny

millandante sa...

Tänker varje kväll när jag tänder ljus att det är eldelementet jag tillför och som gör rummet så mysigt!
Det och mycket annat har jag lärt mig av dig det här året!
Önskar dig en riktigt mysig jul!