tisdag 25 mars 2008

Tallrikshylla

Då var påsken över och allt återgår till det normala igen. Vi har haft en fantastiskt skön och lååång helg. Bara varit hemma själva, lagat god mat, ätit frukost i sängen, läst och gjort en hel del fix här hemma. Härligt att ibland ta en paus från alla "måsten" med högtider och middagar.
X
Och vet ni vad... jag har hittat den!! Hade tidigare i veckan fått tips från min gulliga vän att det eventuellt skulle finnas det jag letade efter. Så jag och maken åkte en runda för att göra ett besök hos hos Marie som äger
Slottstallet och vad stod inte där och väntade på oss, om inte en fantastiskt vacker tallrikshylla!! Nyproducerad, fast i gammal stil. Helt i min smak!! Och självklart blev det köp! Nu är äntligen matsalsdelen komplett (så när som på ett par plexiglas stolar "Louis Ghost" från Kartell, men det är ju en småsak, hihi).
X
Vad tycker ni? Blev det inte fint!? Nu blir det ut och leta vackra, udda tallrikar och föremål att placera i den lilla godbiten. Så länge, får några av våra favoriter samsas på hyllan.
X






Hoppas ni är utvilade och får en härlig start på veckan!!

Kram

Jannice

17 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Det blev verkligen jättefint!!!

Kram & ha en bra vecka :)

Kram, Jenny

<3

Zizzi sa...

Vilken härlig tallrikshylla och tack för tipset! Ska genast köpa en där också, har letat länge!
Tack för din fina kommentar om mina tavlor! Tävlingen är nu avgjord.
Kram cissi

Solsjö - Under en vind sa...

Vad snyggt det blev!! Pricken över I!!! Ha en bra dag! Kram!

Cin sa...

Blev kanon! Verkligen fint.
Jag ska ägna veckan åt at vila upp mig efter megaförkylningen som jag dragits med hela påskhelgen. :)
Kram Cin.

IKT i min vardag sa...

Blev perfekt ju! Kunde inte bli bättre! :-)

Kram

Anonym sa...

Jätte fint verkligen!!! Kram

På Norrgården sa...

Den blev superfin, så perfekt i modellen! Har också funderat på en att ställa böcker i bland annat, men jag vet inte var jag ska ha den än... Ha en bra vecka! Kram Ida

Helena Dovier sa...

Vilken makalöst snygg tallrikshylla! Definitivt den snyggaste jag har sett, eftersom den är så stilren. Ha en bra start på veckan nu så här efter påskhelgen!
Kram från Helena

Maria sa...

Som gjord för eran vägg! Kunde inte bli bättre med tanke på soffan!
KRAM

Annika sa...

Vilken superfin tallrikshylla! Den passar verkligen perfekt ovanför soffan!

Designe sa...

Åh vilken fin tallriks hylla och så fint med de ljusblå sakerna och tallrikarna i...jag är helt galen i ljusblått just nu! kram :)

junhe sa...

lät mysigt det där med frukost på sängen =) tallrikshyllan är verkligen fin. ha dt gott/ kram junhe

hemtrevnad marie sa...

SÅÅÅÅ snyggt!!!!
Kraaam

Nettan sa...

Så tjusigt det vart, ett bra köp tycker jag =0) !
Kram Nettan

Sunells sa...

Så fin den hyllan var! Ha en mysig tisdag, tack för inspirationen:)
Välkommen att kika in hos Katariinas Living:)

Kram/Katariina

Livet i Gläntan sa...

Vilken fin tallrikshylla. Vill ha ;) Jag har kollat in din blogg länge och väl nu. Är det ok att jag länkar din sida från min blogg? Mvh jessica

MiaMaria sa...

Verkligen jättefin!
Och bilderna är så vackra...

Sov så gott!
Miamaria