onsdag 21 maj 2008

Delmål

Ett delmål är avklarat och med det är jag ett steg närmare mot huvudmålet. Jonas var så söt och kom med dessa vackra liljor, dagen till ära. Är de inte fantastiska! De doftar ljuvligt och ger ett elegant intryck. Vasen har jag fyndat för en hundralapp på auktion blir och den gifter sig fint med min tavla. Men jag kan inte riktigt bestämma mig, jag tycker vasen är urfin, men det är en sådan där pryl ni vet som man bara går omkring och flyttar från plats till plats, och förstår inte varför? Har ni någon sådan pryl där hemma?
X
Bosse han ligger på favoritpuffen och bryr sig föga ;) Tack för alla era söta kommentarer och för att ni besöker mig! Ha en skön dag!
X
Kram
Jannice
X
X

X

X

9 kommentarer:

Mamma C sa...

Liljorna passade utmärkt i denna vackra vas.
Kram mamma c

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härligt med liljorna:)

Kram Annica

Anna Inreder sa...

Jag tycker att den vasen är en perfekt -PING!
jÄTTE VAKERT TILL TAVLAN!!!!
Kram Anna

Maria sa...

Har missat så många fina inlägg hos dig, när jag var på semester!!
Hoppas allt är bra!

Anonym sa...

Vacker vas.

Frida sa...

Vilken vacker vas! Jättefint med liljorna. Jo jag känner igen det där med att man bara flyttar runt på vissa saker. De hittar aldrig sin riktiga plats.
Kram frida

Hem och Lycka sa...

Snygg vas och passar utmärkt där mot tavlan tycker jag! kram

www.missfixtrix.com sa...

Underbara tavlan och de vackra liljorna. Ha det gott

Zizzi sa...

Liljor är ljuvliga blommor! Jag har en liten tävling på min blogg, titta gärna in.
Kram cissi