måndag 26 november 2007

Gårdagen....

Vårt glöggmys blev lyckat och det var så trevligt att ha nära och kära på besök. Som mest var vi 25 stycken i vårt lilla vardagsrum. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum, som det så fyndigt heter.


X
Tyvärr blir inte mina bilder bra i mörker (tomten kanske kunde ge mig en ny kamera *blink*) Men så länge har jag tagit lite bilder på några av de fina presenter vi fick igår.
X
Vad sägs om nybakade saffransbiscotti? Min söta svägerska hade pysslat där hemma. Hon är verkligen en riktig höjdare på att baka, pyssla och sy. Dessa ska vi njuta av under ruggiga vinterkvällar.
X

X

Dessa söta kökshanddukar fick vi av vänner. Vacker gammal touch, passar perfekt i vårt julkök!


X

Dessa underbara kors fick vi av min väninna med man. Är de inte vackra? Hon är fransyska så jag var säker på att de var köpta i Frankrike... Men inte då! De finns att köpa på Åhléns min vänner, så rusa dit!!!

X

X
Imorgon visar jag er några bilder på vårt adventspyntade hem! Tack för att ni tittar in hos mig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är klart man tittar in här! Hur trevligt och intressant som helst

MiaMaria sa...

Men vad mycket vackert. Kul med presenter.

Ha´nu det så gott!
Miamaria

Anonym sa...

Det ser ut som ni hade det jätte mysigt. Fina presenter som kommer från goda vänner. Med betoning på goda. Härligt att ha sådana. Dom ska man vara rädd om.
Sköt om dig och se till att friskna till efter galloperationen.
Må så gott!

Dubbelörn sa...

Vilka härliga bilder du visar, spec de underbara vita kulorna. Är fortfarande mer för rött men faller ändå som en fura för dessa vita *ler*.

Vi ska ha glöggbuffé för en del grannar nästa helg så här planeras det för fullt ;)
Kram

Dorthe ♥ sa...

Din madonna är såå vacker, och korsen måste jag nog se, om jag kan hitta på Åhléns...

Kram
Dorthe

Stämningsfullt sa...

Å så vackra presenter! Lyckliga du :)

Ewa sa...

Vilka underbara presenter!

Hoppas du får en fin dag!

Kram
/Ewa

Jenny Oak Fae sa...

Jag har också 2 sådana kors, det ena hänger runt halsen på min stora betongmadonna, de korsen är verkligen jättefina!!!

Kram, Jenny

PS. Fin blogg du har, kolla gärna in min DS.

:)