fredag 4 januari 2008

5000

Vad roligt, igår gick jag över 5000 besökare på min blogg!! Tack alla ni som tittar in hos mig. Superkul!
X
Igår åkte maken och jag in till stan för att ta ett glas vin, och vi gick inom Åhléns. De hade fått in nya tyger och jag blev hur sugen som helst på härliga vårtyger! Slutade med att jag köpte tre olika : ) Idag ska julen städas ut och det ska pysslas lite här hemma.
X
Här är tygerna, vad det blir av dem får jag visa er i ett senare inlägg!!
X
Trevlig helg på er alla!
X

Tyget är grått och vitt (finns även i grönt) kostar 80:-/m och heter Emilia

Jag är inte mycket för gult, men det här tyget kunde jag bara inte motstå. Det är vackert att få in lite av den varma färgen (eld) på någon plats i hemmet. Det blir livligare och tillsammans med tyget i jämte blir det en härlig kontrast. XX75:-/m på rea.


Denna "duvblåturkosa" är en sagolik färg som jag skulle vilja måla en vägg i köket med. Den är underbar, önskar att jag kunde förmedla färgen på nätet. Går inte riktigt :) Tyget är i linne och kostar 79:-/m på rean.

X

11 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Fem Tusen GRATTIS!!!
Kram
Mia

Maria sa...

Gillade de översta bäst! Grattis till dig verkligen superkul!

Hem & Harmoni Marie sa...

Grattis till 5000! :)
Trevlig helg! Kram Marie

Ulli sa...

God fortsättning på nya året!

5000 besökare låter som en bra början på året. Grattis!

Ha en trevlig helg!
/Ulli

Amiechan sa...

Härliga tyger :)

Anonym sa...

Blåfärgen såg verklige jättefin ut. Kul att du gjort så mycket klipp!!!

Stämningsfullt sa...

Grattis till 5000! Så roligt!

Karin i Villa Grå sa...

Med tanke på hur otroligt snygg din blogg är kommer du snart att få lägga på en nolla och då får vi gratta dig för dina 50000 besökare!

Kram!

Anonym sa...

jag gillade alla tygerna och du gula tyget är piggt och fräscht =)

Ika sa...

God fortsättning på det nya året! Och grattis till 5000 besökare! Som alltid delar du med dig av en massa vackra bilder, stämningar och ideer! Kul!
Ser med spänning fram emot vad det blir av de nyinköpta tygerna...

Karin i Villa Grå sa...

Är du skåning? Pratar du inredning på - skånska? Jag borde ha förstått det, ni skåningar dominerar stort med er goda smak och era vackra hus! :-)

Det är bara det att jag var bergsäker på att du var 08:a, hi hi! Det är lite lustigt hur lätt man målar upp en bild av andra!

Kram, Karin